منتديات آل أرناؤوط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اجتماعي .... عائلي ... يعمل على جمع عائلة أرناؤوط في جميع بلاد العالم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
آهلا وسهلا بجميع من انضم الينا،،،، منتديات آل أرناؤوط ترحب بالجميع أهلا بكم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 9 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 9 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 88 بتاريخ السبت يوليو 03, 2021 8:17 pm
المواضيع الأخيرة
» انت..لست قلبى؟؟
لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2016 6:15 am من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» استخراج تصريح الدفن وشهادة الوفاة للمتوفى
لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2016 6:10 am من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» شجرة عائلة الارناؤوطى المصرية
لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2015 8:01 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» المولد النبوى
لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2015 7:57 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» الذكرى 42 لنصر اكتوبر
لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2015 1:14 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» خداع العيون كلمات احمد رضا
لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2015 1:11 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

»  ساعة توديع الاندال /كلمات احمد رضا
لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2015 1:18 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» الى الاندال فى جميع انحاء العالم /كلمات احمد رضا
لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 08, 2015 2:06 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» رثاء للنخوة والشهامة المصرية
لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 18, 2015 1:57 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى

كاتب الموضوعرسالة
استاذ علاء بيومى

استاذ علاء بيومى

لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Empty
مُساهمةموضوع: لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى   لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 22, 2013 2:09 am

لصديقى الحبيب شريف محمد ماجد على بيومى الشهير ب شريف بيومى...
------------------------
صديقى الغالى شريف...
اعلم وعاشرت تلك السنين ،وجدتك رجلآمن صغرك حقيقة..
وكم شاهدتك بالجبل مع جدك على بالجبل فى رمضان وغير رمضان...
واعلم ان الرجولة مش هز كتاف ولا طياظ وحياتك؟؟
واعلم اننا مناسبين ناس وسخة اخوانية..ولاد كلب
وليس فيهم راجل..
ولا فيكم بالطبع عائلة على بيومى؟؟
فالرقيع المسمى احمد سامى او الواد محمد سامى المتهبب البت الهبابة ريم العكيلى..هبابة زى ابوها وامها اللى هى للاسف اختى فى الرضاعة..زى طنطك مراة اخويا للاسف..لو شفت دين امه والا ابوه لحضربه بالجزمه هو واللى يتشدد له من الرقعاء الاخوان..وكمان ريا وسكينة عماتك للاسف وابوك كمان وجوز عمتك ماجد وولاده ايضا واحدا واحدا،..طول عيلتنا نضيفه مافيهاش الزباله دى...الاخوان ولاد القحبة..ويوم ما ناسبتوا ابراهيم العقيلى مكانش بالين عليه انه اخوانى..وانا فى مقدورى الان...ان اقول ان فى عيلتكم مافيهاش راجل؟؟
ومستعد ابعت عربية تلمهم كلهم وتوديهم فى مكان الله اعلم به؟؟
فى يوم باعلق على كلام ريم..بصيت لقيت واحد حمار بيرد على بقلة ادب وما اترباش؟؟ اسمه الزفت احمد والا محمد سامى؟؟
ماهانش على ابوك زعيم المتوكلية اليمنية بعد الزعيم الكبير اللى كان اخوانى ان يرد لى الاساءة باعتذار او من ابراهيم والا اللى كانت اختى رضا؟؟
ولا من سميحة والا فاطمة ولا جمال ولا حتى من اخويا الاخوانى الزبالة ماجد بيومى ولا ست مديحة مراته؟؟
انا كنت ساكت ومش عاوز اقول...
مديحة هانم البرش..بضم الباء..عملت عمايل مايعملهاش حد وخلت وجوزها رقبتى اد السمسمة..مع الخلوقة المتربية بنت الاصول مش بنت الجاعنين..هبه منير زغلول الطيبة بنت المهندس منير زغلول..واللى كانت خطيبة سى محمد ماجد ابن عمتك؟
والموضوع ده تقريبا بقاله سنة وانا ساكت؟؟
عيب اوى ياسى اخوانى ان تسير وراء موزتك؟؟ وتترك الحق اللى دين ام ابوك علمنا عليه؟
عيب ياهانم..يا بتاعة الاصول...المفروض انها اختى فى الرضاعة للاسف....ان تبعتى لجوزك ورقة فيها طلبات سيادتك الحقيرة..وليس من حقك جت كسر حقك...وابنك هو اللى تارك خطيبته هبه اللذيذة صاحبة الواجب والمروءة...ولا حاننسى مستشفى النزهة؟؟
مديحة هانم بعتت للحاج اخوانى عريظة يقدمها لاهل هبة؟؟
ابوها منير بك مش موجود..وعقل الاخوانى مش موجود ايضا؟؟
بيعزى فى الزقازيق
والراجل خلوق ومحترم ومش حتعرفوا تناسبوا ناس محترمين زى دول ابدا مهما حاولتم؟
يعنى انت يا اخوانى بتسمع كلام مراتك بالشكل ده طوالى بدون مناقشة؟؟
ده حتى دى اسلاميا وشرعيا غلط؟
الاخوانى كلمها بعد فسخ الخطبة؟؟
وقال لها فين بابا..قالت مسافر بيعزى فى الزقازيق وجاى السبت..والنهارده الخميس؟؟
طيب الاخوانى مش يكلم ابوها..لالالا؟
او يستنى لما ابوها ييجى ويعزيه؟؟
لا طلب يقابلها...طنطك هبابة باعته ليكى ورقة بتقول...
وده مش من حقهم ولا من حق محمد او غيره لانهم هم السايبين..ده الشرع اللى قال كده؟؟
الطلبات قالهالها............
1-ان تسلمى الشبكة وملحاقاتها كلها؟؟
2-اى هدايا ترد اليهم قد وردت من محمد او اهله؟
3-اى زجاجات بارفان مقفوله بالقزاز ولم تستعمل لترد لزوجه الاخ الاخوانى الملجم؟؟
طبعا البنت هبة عندها كرامة
كلمت ابوها على اللى حصل
قالها بمنتهى الاحترام وعزة النفس والشموخ والرضا ولو انه تساهل جدا وانا قلت له كده ..قاللى دى كلها حاجات زايله...
مع ان هبه جايبة لعمتك الاخوانى الوسخ..جزم وحاجات من امريكا برقبتها..لم تقل له هاتوها....
والافندى اللى كان اخويا فى يوم من الايام للاسف وشايله هو وولاده 40 سنه
ماهانش عليه انه ينزل من العربية عشان يسلم عليا ..نزل بعد مارحت اليه...على ايه ياخويا القنعرة الكدابه دى؟؟
نسى نفسه ونسى ان انا الكبير اللى شيلته على كتفى يوما ما؟؟
رايح لف من ورا ضهرى لنقابة المهندسين لينزعه من غرفتى بالسعودية وحط احمد ابنه مع 2 اخوان اقذار للاسف.؟؟
لم يسأل عنى لا هنا ولا هناك ولا لما رجعت؟
هو انا محتاج حاجه من وش امه؟
الحمد لله احسن منه 100 مرة
كفاية ان عندى كرامة؟؟
حبيت بس ياشريف ان اعرى الحقيقة ووضحهالك ياصديقى الغالى
عشان عارف انك ارجل واحد فيهم وصاحبى وجدع
والسلام
وحسبى الله ونعم الوكيل فى الاقذار ولاد الكلب؟؟
======================

لحبيبى وصديقى الراجل شريف بيومى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لحبيبى وصديقى الغالى واخى محمد الصاوى..MOHAMED EL-SAWY
» عائلة الارناؤوطى وجدى مراد امين باشا وانتسابى واتشرف به البطل وبها
» إلى اخى المحترم وصديقى محمد الصاوى..انا مش فاضى لأناس مفتريين وللأسف هم اغبياء؟؟
» علاء بيومى......
»  ليلى البغدادية........م/علاء بيومى