منتديات آل أرناؤوط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اجتماعي .... عائلي ... يعمل على جمع عائلة أرناؤوط في جميع بلاد العالم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
آهلا وسهلا بجميع من انضم الينا،،،، منتديات آل أرناؤوط ترحب بالجميع أهلا بكم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 5 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 5 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 88 بتاريخ السبت يوليو 03, 2021 8:17 pm
المواضيع الأخيرة
» انت..لست قلبى؟؟
....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2016 6:15 am من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» استخراج تصريح الدفن وشهادة الوفاة للمتوفى
....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2016 6:10 am من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» شجرة عائلة الارناؤوطى المصرية
....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2015 8:01 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» المولد النبوى
....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2015 7:57 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» الذكرى 42 لنصر اكتوبر
....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2015 1:14 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» خداع العيون كلمات احمد رضا
....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2015 1:11 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

»  ساعة توديع الاندال /كلمات احمد رضا
....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2015 1:18 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» الى الاندال فى جميع انحاء العالم /كلمات احمد رضا
....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 08, 2015 2:06 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

» رثاء للنخوة والشهامة المصرية
....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 18, 2015 1:57 pm من طرف احمد رضا الارناؤوطى

....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟.

كاتب الموضوعرسالة
استاذ علاء بيومى

استاذ علاء بيومى

....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Empty
مُساهمةموضوع: ....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟.   ....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟. Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2014 4:22 am

تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟
=-=-=-=-=--
عارف يادكتور/ يسرى حافظ....انا بأشفق عليك؟؟
قوللى ليه؟؟
اقولك ياسيدى ..بس اقرانى كويس..والسياسى التونسى؟
احنا المصريين...نحمد ربنا فى العالمية مافيش ابونا والحمد لله؟
اطلقنا عن قريب...قمر سات نيل جديد...
وفى الطريق نمرة 2
لاعمال التنقيب عن الثروات داخل اراضينا
كويس جدا جدا وعظيم؟
وبعدين ماشاء الله...الشعب المتخلف من شعبنا...ومعادى التقدم..اتريق لما اتكرع على القوات المسلحة لما اللواء / من افراد وشعب مصر..عشرين سنة دراسات..مصل يحفى العالم حواليه ليعرفوا الخلطة السرية ..وسر مصل علاج الايدز..والالتهاب الكبدى...اللى نص شعب مصر بيعانى منه...يقوم ابنك انت يضحك علينا ويقولنا..ده مصل كفته؟؟
بلاش ويطلع واحد كريه متخلف عقليا زى وجدى غنيم..يقولك...اه الجيش بيساعد الشعب ..عشان يمارس الجنس براحته..ولما يجيله ايدز من علاقات غبائيه..يبقى الجيش بيوفره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طيب الجيش ماطلعش رد على الكلب ده....بتجارب تليفزيونيه...دى حاجه؟
وتانى...
لما انت عملت ثورة فى 25 يناير2011م واتخطفت لصالح الخرفان وامريكا اللعينة؟؟؟
طيب ماشى..
استحملنا موووووووووووووورسى الكلب وخرفانه...المزور والجاسوس..المتخلف...زى المرزوقى كده واوردوغان الزبالة بالضبط؟؟
كل ده واحنا قاعدين؟؟
امال لما نقف حنعمل ايه؟؟؟
أوم ايه عملنا ثورة تانيه حقيقية فى 30يونيه2013م....
وكل الناس والحمد لله شاركت فيها...
ماشى..
وشيلنا الغجر وكان بيسندنا الجيش والسيسى البطل...اوكى؟؟؟
طيب ليه احنا شعب متخلف عاوزين نقتل بعضينا بالغباء؟؟
ليه انا لما اروح النهارده العباسية ..بالقاهرة العامرة والفاضله
وورا برج مصر للسياحة..يقولوا شهر عقارى؟
ومحتاج اعمل توكيل قضائى لأربعة محامين..وانا من المنيل؟
اسمع ياسيدى العته والتخلف الادارى اللى احنا فيه وعمرنا ما حانتقدم؟؟
يقولك والساعة 12 ظهرا...لالا انت تعمل توكيل بالشهر العقارى اللى جنب منطقتكم؟؟؟
ياسيدى عقبال مارجع ..يبقى كل سنة وانت طيب؟؟
وانتوا النهارده بتقولوا نص يوم شغل؟ ال يعنى بيشتغلوا وبيخلصوا مصالح الجماهير؟؟اسم الله ياخويا وانتى ياختى انت وهى؟؟؟؟
طيب ااؤلك اطلع على مكتب زنانيرى بشبرا..
والدنيا حر
وانا فى العباسية..مش فى المستشفى..بس يظهر حاروحها قريب اوى؟؟؟
اصل زنانيرى بيشتغلوا لحد 4م؟؟؟؟
الله هو فيه ايه؟
إنتوا ليه بتزهقونا..؟؟
هى الثورة لسه ماوصلتكوش يعنى..والا السكة كانت زحمه..عقبال ماعرفتوا او شفتوها فيديو والا يوتيوب؟؟
انا اعرف متهيأللى فى اى دوله...متخلفه زينا..انك ممكن تعمل توكيل فى اى مكان؟؟
ليه بنعذب بعضينا؟
ومين المسئول عن المتخلفه الشهر العقارى والتوثيق فى مصر؟؟
عاوز اقوله....كلمه قبيحة..بس المدام حاتزعل وتقولك صاحبك قبيح؟؟؟
ياعم الناظر اصحى...فوء...النهار طلع...والفول فى القدرة وبزيت حار كمااااان؟؟
فى النهاية..
انت بقى عضو مجلس الشعب عن المنيل وجيتلك انا بشكوى زى كده؟؟
ايه حيكون تصرفك؟؟ حتقدم استجواب فى المجلس برضوا...وبعدين ييتناقش او يترفض؟؟
ونبقى احنا نعانى ياروحى..
ومنعول ابويا...واروح فى داهية...
وطالما الموز موجود..يبقى مصر بخير؟؟
انا باحترمك من ساعة ماعرفتك السنة اللى فاتت
واعرف اد ايه انت مخلص..
وبتشتغل بضميرك واحساسك الحى والوطنى والمصرى الشريف؟
وانا عندى ثقة انك حتعمل حاجه لما ربنا ينجحك والنس بعد سبحانه...
بس حبيت اوريك حاجه واقعية حصلت معايا..وعارف ياما انت بتلاقى؟؟
واقعد بالعافية يادكتور /يسرى
وتحيا مصر بالتخلف احنا راضيين الاصلاح
ولالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالازم وضروووووووووووووووورى؟؟
والسلام...
=-=-=-=-
م/علاء بيومى
30/4/2014م
بلاد مصر العريضة
اللى مش عاوزة تتقدم اداريا..والكل بيبص
القاهرة

....تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟.
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تخيل انك عضو مجلس الشعب الجديد..كيف ترفع العته والتخلف عن الجهات الادارية بمصر؟؟؟؟؟؟
» من هو المفروض أن تختاره عضو مجلس الشعب..ومتى يكون مصرى حقيقى ويمثلك؟؟
» تواجد اسلحة غير تقليدية بمصر
» لا كلاب تترشح للرياسة ولا انجاس من المجلس العسكرى اللى باعوا مصر للخرفان؟؟ ولا لمجلس الشعب المزمع القادم بعدها؟؟
» يمكنك زيارة كثير من المعالم والمناطق السياحية بمصر